למה מוטי רונאל מתכוון שהוא מדבר על שיער טבעי ? התשובה בסרטון↓

תוספות שיער חסרונות ונזקים

בקצרה על שיער טבעי באמת, – שימו לב להערה

למרות שכ80% מהשיער בשוק התוספות, הוא שיער טבעי שעבר עיבוד, אצל מוטי רונאל תמצאי רק שיער טבעי בתולי ממש כמו שנגזר מהראש, חברת מוטי רונאל בע"מ שכרה חדר במספרה גדולה בחו"ל, שם היא מחזיקה עובדת מקומית, שרוכשת עבורה שיער מנערות ונשים שמעוניינות למכור את שערותיהם. אצל מוטי רונאל תמצאי רק שיער טבעי שלא עבר עיבוד!, למקום לא נכנס שיער טבעי מעובד.


הערה: כמעט פעם ביום, אני רואה ספרים ומעצבי שיער למיניהם שעומדים ליד כמות של קוקיות שיער, מחזיקים קוקו בלונדיני ארוך שעבר עיבוד וציפויים עד ששכח מתי היה טבעי, מיוצר משיער אסיאתי עבה שעבר עיבוד, מלטפים את הקוקו (המעובד שהוזמן לפי מניפת צבעים מהסוכן או המפעל) ומצהירים "שיער רוסי טבעי בתולי" "שיער אירופאי בתולי" וכן הלאה, מי שתבקר אצל מוטי רונאל בקומפלקס הגדול בעולם וכל שכן בישראל, שבו מתעסקים נטו בתוספות שיער , תיראה ותיגע בכמויות ואיכויות של שיער טבעי בתולי (באמת) מהגדולות בעולם.

בסרטון תראו שיער טבעי לא מעובד, ואת התהליך בין הגזירה מהראש והמעבר לתצוגות הענק של שיער טבעי בתולי לטובת לקוחות מוטי רונאל↓

ההבדל בין שיער טבעי לשיער טבעי מעובד

ואיך מטעים אתכם בעניין

סביר להניח שגלשת בעוד אתר או שניים ובטח שמת לב שכולם בלי יוצא מן הכלל מדברים על הארכת שיער טבעי! ,שיער אירופאי, שיער רוסי, שיער בתולי (אז איפה היתרון שלי בעניין?) אני יכול להגיד לך שברוב המקרים הם מדברים על שיער  בד"כ טבעי מעובד שמעצב השיער יזמין לפי מניפת צבעים מהסוכן או המפעל, השיער יגיע באורך מסוים – ואם אותו ספר יזמין עוד מאות חבילות  שיער הם יגיעו בדיוק (על הסנטימטר) כמו שיצאו מהמפעל, ואנחנו הרי יודעים שאפילו אגזור שיער משתי נשים שונות, אפילו כאלה עם שיער דומה, לעולם שני הקוקיות לא יהיו דומות.
✔️אצלנו תמצאי רק שיער טבעי (על באמת) כזה שנגזר מהראש ללא שום עיבוד כמובן שאין צרור שיער דומה לשני ובריכוז הגדול ביותר הן בכמויות והן באיכויות וזו לא רק סיסמא פרסומית אני מתכוון ברצינות למה שאני אומר, ואני מדבר גם לאלה שהסתובבו בעולם..

אז ככה קודם כל בסופו של דבר אצא הכי משתלם, כי לעולם לא תצטרכי להחליף את השיער בגלל האיכות שלו, ואני נותן אחריות על זה. כמובן שבזכות המבחר הענק של שיער אמתי בתולי איכותי (כזה שמעולם לא ראית) בבחירת השיער נשים לב לפרטים הקטנים ביותר – לדוגמא לבחורה בעלת שיערה עבה במרקם גלי נוסיף שיער שנגזר מנערה או נערה בעלת מרקם ועובי שיערה זהים כמובן שברוב המקרים השיער הטבעי שנוסיף יהיה בריא יותר מהשיער של הלקוחה  מה שאומר שהמראה הכללי של שיער הלקוחה גם אם הוא קצת עייף יראה בריא יותר כשישתלב עם השיער הטבעי והבריא במוסף. כמובן שבשיער טבעי על באמת כזה שתקבלי לרוב רק אצלנו, המגע יהיה יותר נעים התנועה שלו תהיה טבעית (ומותאמת אלייך) ומן הסתם התוצאה תהיה הרבה יותר טבעית ומושלמת.

פוסטים אחרונים מהאינסטגרם ↓

כולם מדברים על שיער טבעי, אצלנו תיהני משיער טבעי לא מעובד

עובדה: מעל 80% מהשיער שמסתובב בשוק תוספות השיער הוא שיער טבעי מעובד!

בכל זאת אם תעשו בדיקה מעמיקה ברחבי הרשת לא תמצאו אפילו עסק אחד שיכתוב שהוא משתמש בשיער טבעי מעובד אלא כולם בלי יוצא מן הכלל מדקלמים את המשפטים “שיער רוסי” “שיער אוקראיני” שיער אירופאי” “שיער ברזילאי” ועוד. אצל מוטי רונאל לא נכנס שיער טבעי מעובד אלא רק שיער אמיתי טבעי לחלוטין ממש כמו שנגזר מהראש ללא שום עיבוד במפעל, חברת מוטי רונאל בע”מ מתפעלת בשתי ארצות מוקד עם עובדת מקומית שגוזרת בשליחותה שיער טבעי בתולי מנשים וילדות שמגיעות ומעוניינות למכור את שיערן,  את השיער הטבעי המובחר המושלם והנדיר ביותר אנחנו מעבירים לישראל לטובת לקוחות מוטי רונאל זאת הסיבה שתמצאו אצלנו  ממש בסבירות של כמאה אחוזים כל סוג שיער טבעי בכל צבע ומרקם.

בזכות לאיכותו הגבוה של השיער ולאחר זמן בו תיהני מהארכת שיער טבעית ומושלמת ו/או מילוי שיער טבעי, כשהשיער שלך יגדל החיבור יתרחק מהשורש  יפרק מוטי רונאל את השיער הטבעי המוסף בפשטות, תוך שמירה מוחלטת של שיערך, וירכיב אתו מחדש קרוב לשורש. פועל יוצא הוא  רווח כפול ללקוחה, שנהנית גם משיער טבעי  בריא איכותי הרגשה נשית וסקסית אלא גם מחסכון כספי גדול

WhatsApp message
מעבר למילוי שיער
מעבר לתוספות שיער תלתלים
נשירת שיער מידע
קישור למידע על תוספות שיער שיטות