החלקת אינברטו לשיער

INVERTTO

מוטי רונאל מילוי והארכות שיער

להיט חדש החלקה אורגנית מעולה הנקראת החלקת איברטו שיקום אינטנסיבי לשיער פגום מטפלת ומשקמת ניתנת ליישום בווריאציות שונות כמו החלקה ושיקום , שיקום בלבד, או אפילו פתיחת תלתלים

♦ אפשר לישם “INVERTO” בשילוב עם כל החלקת שיער אחרת לשיפור התוצאה

♦ החלקת אינברטו לשיער ניתנת לביצוע אחרי כל סוגי ההחלקות הקיימות כולל החלקת סברה והחלקת קלאופטרה

♦ Hair Inverto מתאימה לכל סוגי השיער כולל ובמיוחד לשיער צרוב ושרוף

♦ ריח נעים

♦ ביצוע קל וזריז תוצאות מרשימות

להיט חדש החלקת אינוורטו

החלקת אינברטו נחשבת כיום עדיין לאחד מהסודות של הכוכבות בהוליווד. אחרי שנים של מחקר נמצאה הדרך להפוך שיער יבש ופגום לשיער רך, חלק וישר באמצעות אינוורטו.איך זה עובד?

החלקת אינוורטו איך זה עובד

החלקת אינברטו היא למעשה מרכך שיער בעל יכולת חדירה עמוקה המאפשר חדירה של מינרלים, חלבונים ואנטי אקסידנטים לתוך השערה. הוא משמש לא רק כהחלקה אלא גם כטיפול משקם כנגד אובדן שיער או שיער פגום מצביעה חוזרת ונשנית. מרכיבים יסודיים כגון חומצות טבעיות, חומרי מרפא, מסנן הגנה מ UV ואנטי אקסידנטים רבי עוצמה חודרים לשורש השערה ומוסיפים לה לחות וחוזק על ידי כך שהם ממלאים את הרווחים והחלקים השבורים ולמעשה מצפים את השיערה בחומר ציפוי מעולה שעם הזמן מתכלה.

אופן ביצוע ההחלקת שיער אינברטו
תהליך ההחלקה מתחיל בחפיפה בעזרת שמפו חזק המוציא מהשיער כל שאריות שדבקו בו מטיפולים קודמים. לאחר מכן מחדירים את האינוורטו לשיער במשך כ 15 דקות. לאחר שהשיער ספג את כל החלבונים והאנטי אקסידנטים חופפים שוב ואז ניתן לעצב באיזה סגנון שרוצים. התוצאה היא תלתלים רכים וקופצניים או שיער רך ונעים בעל מראה בריא משהיה.

החלקת INVERTO החלקת אינברטו על התהליך:
משך התהליך כשעתיים ובסופו את יכולה ליהנות משיער חלק ורך בין שלושה חודשים לחצי שנה תלוי כמה זמן ייקח לציפוי להתכלות. היתרונות של הטיפול מאוד ברורים ומעניקים את היכולת להשיג שיער חלק ורך גם בשיער מובהר שעבר טיפולים כימים קשים

 

בסירטון למטה שילוב של החלקה אורגנית אינברטו ותוספות שיער

החלקת אינברטו מחירים

החלקת אינברטו מחיר

מחיר של ביצוע החלקת אינברטו נע בין 590 שקל ל 1000 שקלים

החלקת אינברטו היא באישור משרד הבריאות והביצוע חייב להיות מאוד מקצועי ומושקע

    קיבלת שרות מצויין ביצוע מעולה נשמח אם תוסיפי המלצה